Thursday, August 10, 2006

posilování pro sprinty a pro bojová umění

Poměrně často dostáváme do redakce dotazy, zda a jak je možné zařadit posilovací program při současném provozování jinak zaměřeného sportu (vytrvalostního, rychlostně-silového). Na většinu z nich jsem odpovídal individuálně, poslední dvě otázky tohoto typu mi dovolte zodpovědět veřejně...
====
Ahoj! Dostal jsem kontakt na Powerfit, a tak toho zkouším hned využít a zeptat se. Jako většina mladých lidí i já nejsem dvakrát spokojen s tím co vidím v zrcadle, a tak bych velmi rád s tím něco udělal. Co se týká kulturistiky, nevím jak to říct, ale moc mě to neláká. Mám spíše jinou ideu. Dělám bojová umění, takže potřebuji být rychlý, ale i přesto bych potřeboval pomoci se svalovou hmotou. Myslíte, že by jste mi mohli pomoci sestavit program cvičení? Předem Vám dík za odpověď.
Petr Neurad

0 Comments:

Post a Comment

<< Home